czytania
FAQ | Domino's Pizza
Najczęściej zadawane pytania
Gdzie mogę sprawdzić rejon dostawy?
Rejon dostawy można sprawdzić na www.dominospizza.pl. Na stronie należy wybrać „Zamów online” i wpisać adres dostawy. Pojawi się informacja o najbliższym lokalu, który zrealizuje zamówienie.
Czy mogę zapłacić kartą składając zamówienie z dostawą?
Tak. Aby dokonać płatności kartą, przy finalizacji zamówienia należy wybrać taką opcję.
Moje zamówienie jest niekompletne. Gdzie mogę to zgłosić?
Niekompletne zamówienie można zgłosić w zakładce „Kontakt”, wybierając odpowiedni temat wiadomości lub poprzez ogólnopolski nr Call Center: 222 10 10 10.
Jakie formy płatności są akceptowane?
Akceptujemy płatności kartą kredytową/płatniczą, BLIK-iem, przelewem, gotówką oraz bonami Pluxee.
Czy za zamówienie otrzymam fakturę VAT?
Za zamówione dania i napoje możemy wystawić fakturę VAT. W tym celu przy składaniu zamówienia proszę zaznaczyć opcję „POTRZEBUJĘ FAKTURĘ” i postępować zgodnie z wyświetlonym komunikatem.
Ile kosztuje dostawa?
Dostawa jest zawsze bezpłatna. Obowiązuje minimalna wartość zamówienia.
Jakie mogę zamówić rozmiary pizzy?
W naszej ofercie mamy następujące rozmiary pizzy: mała – 4 kawałki, średnia – 6 kawałków, duża – 8 kawałków oraz XXL –10 kawałków.
Gdzie znajdę informację o alergenach?
Lista alergenów znajduje się na www.dominospizza, na dole strony w zakładce „Informacja o alergenach”.
Jak można się z Państwem skontaktować?
Zapraszamy do kontaktu poprzez nasz LiveChat lub formularz kontaktowy na www.dominospizza.pl w zakładce „Kontakt”. Należy tam wybrać odpowiedni temat rozmowy. Dostępny jest również ogólnopolski nr Call Center: 222 10 10 10.
Czy działa dalej zniżka studencka?
Jak najbardziej. Zniżka studencka wynosi 40% na pizze TOP 10 smaków. Jest ona dostępna dla uczniów i studentów za okazaniem ważnej legitymacji. Można ją zrealizować, zamawiając w lokalu lub przy zamówieniach z odbiorem osobistym.
Gdzie znajdę informacje o promocjach?
Informacje o aktualnych promocjach i zniżkach znajdują się na www.dominospizza.pl w zakładce „Menu i Promocje”.
Gdzie mogę dokonać rezerwacji stolika?
Rezerwacji można dokonać za pośrednictwem ogólnopolskiego nr Call Center: 222 10 10 10.
Dlaczego nie działa mi kod promocyjny?
W takich sytuacjach prosimy o informację poprzez nasz LiveChat lub formularz kontaktowy dostępny na www.dominospizza.pl.
Jak mogę się dowiedzieć, w jakich godzinach czynny jest lokal?
Aktualne informacje o godzinach otwarcia lokalu znajdują się na stronie www.dominospizza.pl w zakładce „Lokale”, wystarczy wybrać miejscowość, a następnie dany lokal.