25.01.2024 5 minut
czytania

FAQ | Domino's Pizza

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie mogę sprawdzić rejon dostawy?

Rejon dostawy można sprawdzić na www.dominospizza.pl. Na stronie należy wybrać „Zamów online” i wpisać adres dostawy. Pojawi się informacja o najbliższym lokalu, który zrealizuje zamówienie.

Czy mogę zapłacić kartą składając zamówienie z dostawą?

Tak. Aby dokonać płatności kartą, przy finalizacji zamówienia należy wybrać taką opcję.

Moje zamówienie jest niekompletne. Gdzie mogę to zgłosić?

Niekompletne zamówienie można zgłosić w zakładce „Kontakt”, wybierając odpowiedni temat wiadomości lub poprzez ogólnopolski nr Call Center: 222 10 10 10.

Jakie formy płatności są akceptowane?
Akceptujemy płatności kartą kredytową/płatniczą, BLIK-iem, przelewem, gotówką oraz bonami Pluxee.

Czy za zamówienie otrzymam fakturę VAT?
Za zamówione dania i napoje możemy wystawić fakturę VAT. W tym celu przy składaniu zamówienia proszę zaznaczyć opcję „POTRZEBUJĘ FAKTURĘ” i postępować zgodnie z wyświetlonym komunikatem.

Ile kosztuje dostawa?

Dostawa jest zawsze bezpłatna. Obowiązuje minimalna wartość zamówienia.

Jakie mogę zamówić rozmiary pizzy?

W naszej ofercie mamy następujące rozmiary pizzy: mała – 4 kawałki, średnia – 6 kawałków, duża – 8 kawałków oraz XXL –10 kawałków.

Gdzie znajdę informację o alergenach?

Lista alergenów znajduje się na www.dominospizza, na dole strony w zakładce „Informacja o alergenach”.

Jak można się z Państwem skontaktować?

Zapraszamy do kontaktu poprzez nasz LiveChat lub formularz kontaktowy na www.dominospizza.pl w zakładce „Kontakt”. Należy tam wybrać odpowiedni temat rozmowy. Dostępny jest również ogólnopolski nr Call Center: 222 10 10 10.

Czy działa dalej zniżka studencka?

Jak najbardziej. Zniżka studencka wynosi 40% na pizze TOP 10 smaków. Jest ona dostępna dla uczniów i studentów za okazaniem ważnej legitymacji. Można ją zrealizować, zamawiając w lokalu lub przy zamówieniach z odbiorem osobistym.

Gdzie znajdę informacje o promocjach?

Informacje o aktualnych promocjach i zniżkach znajdują się na www.dominospizza.pl w zakładce „Menu i Promocje”.

Gdzie mogę dokonać rezerwacji stolika?

Rezerwacji można dokonać za pośrednictwem ogólnopolskiego nr Call Center: 222 10 10 10.

Dlaczego nie działa mi kod promocyjny?

W takich sytuacjach prosimy o informację poprzez nasz LiveChat lub formularz kontaktowy dostępny na www.dominospizza.pl.

Jak mogę się dowiedzieć, w jakich godzinach czynny jest lokal?

Aktualne informacje o godzinach otwarcia lokalu znajdują się na stronie www.dominospizza.pl w zakładce „Lokale”, wystarczy wybrać miejscowość, a następnie dany lokal.

Slice pizzy | Domino's Pizza
Posmakuj dobrego życia| Domino's Pizza
Frytki z polędwiczkami | Domino's Pizza

Domino's Pizza

banner promo

Skorzystaj z promocji

Zamów